Skip to content
21/06/2025
  • კონტაქტი
  • ჩვენ შესახებ
MARSHALPRESS

MARSHALPRESS

ახალი ამბების სააგენტო

advert
Primary Menu
  • პოლიტიკა
  • საზოგადოება
  • მედია
  • სამართალი
  • შემთხვევა
  • უცხოეთი
  • რეგიონები
  • ინფრასტრუქტურა
  • ბოლო სიახლე
  • საზოგადოება

ამორალურია ასეთი რეკლამა – ამირან სალუქვაძე თემურ ჭყონიაზე

მარშალ პრესი 19/05/2023
ამირან სალუქვაძე

თუ ასე გადარდებთ, დაუკელით ფასები, ცეცხლის ფასი ადევს, დაპატიჟეთ სოციალურად დაუცველი ბავშვები და ა.შ. თანაც მთელი ბიზნესი ბავშვებზე რომ გაქვთ აგებული – ასე ეხმიანება ექსპერტი ამირან სალუქვაძე „მაკდონალდისის“ მიერ გამორკულ ბანერებს, სადაც წერია, რომ 235 000 ბავშვიანი ოჯახი სიღარიბეში ცხოვრობს სალუქვაძის თქმით, ამორალურია რეკლამა, რომელიც ბავშვების თემის გამოყენებით, პოლიტიკური კონტექსტით და არასწორი ციფრებით ცდილობს საზოგადოების შეცდომაში შეყვანას.

„მაკდონალდსის ყოფილა ეს რეკლამა, ყველა უთოდან ამოდის. აპლიკაციებზე ამომიგდო. თუ ასე გადარდებთ, დაუკელით ფასები, ცეცხლის ფასი ადევს, დაპატიჟეთ სოციალურად დაუცველი ბავშვები და ა.შ. თანაც მთელი ბიზნესი ბავშვებზე რომ გაქვთ აგებული. ამორალურია ასეთი რეკლამა, ბავშვების თემის გამოყენებით, პოლიტიკური კონტექსტით, არასწორ ციფრებზე დაყრდნობით. დაბლა მიგეწერათ “ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა”?! უიმედობის დანერგვა და შავი პიარი როდის იყო მდიდარი კომპანიების სტრატეგია?“ – წერს ამირან სალუქვაძე Facebook-ზე.

Continue Reading

Previous: თემურ ჭყონია და მისი “მაკდონალდსი” უბინძურეს კამპანიას აწარმოებენ ქვეყნის მასშტაბით – ლევან ნიკოლეიშვილი
Next: “მაკდონალდსის” ბინძური კამპანიის საპირწონედ მინდა გითხრათ – გია აბაშიძე

ჩვენ ფეისბუქზე

  • კონტაქტი
  • ჩვენ შესახებ
  • კონტაქტი
  • ჩვენ შესახებ
ყველა უფლება დაცულია © საინფორმაციო სააგენტო მარშალპრესი | 2015-2025